سامانه «کالا به فی» به‌منظور نظارت بر بازار، حمایت از مصرف کنندگان و دریافت نظرات و شکایات مردمی در خصوص تمامی اصناف کشور، نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید توسط مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان راه‌اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه می‌توانید:

* اصالت کالاها را با اسکن بارکد روی آنها تأیید کنید.

* در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و جعلیات، شکایت خود را ثبت کنید.

* نظرات و پیشنهادات خود را در مورد قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه دهید.

* از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازار و قیمت کالاها مطلع شوید.

* نظرات و شکایات خود در خصوص اصناف نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید را ثبت کنید.

اپلیکیشن «کالا به فی» برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است و شما می‌توانید آن را از کافه بازار، سیب‌اپ و یا وب‌سایت مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران دانلود کنید.

دیگران خوانده اند:  سامانه بومی معاملات بورس چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟

برای استفاده از سامانه «کالا به فی»، مراحل زیر را انجام دهید:

۱- اپلیکیشن «کالا به فی» را نصب کنید.

۲- در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید.

۳- بارکد روی کالای مورد نظر را اسکن کنید.

۴- اطلاعات مربوط به کالا را مشاهده کنید.

۵- در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را ثبت کنید.

۶- نظرات و پیشنهادات خود را در مورد قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه دهید.

۷- برای ثبت نظرات و شکایات خود در خصوص اصناف نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تاعید، بخش مربوطه (نقشه) را در اپلیکیشن انتخاب کنید.

با استفاده از سامانه «کالا به فی»، شما می‌توانید در نظارت بر بازار، حمایت از حقوق خود به عنوان یک مصرف کننده و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایشگاه های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تاعید، مشارکت فعال داشته باشید.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به آدرس NNCGS۱.com مراجعه کنند

دیگران خوانده اند:  کاهش ۲۱ درصدی تولید سواری در فروردین



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *